نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
و گزینه ای که همچنان روی میز است

و گزینه ای که همچنان روی میز است

جوزپه جانونه با استناد به اطلاعات به دست آمده توسط رابطین خبری روزنامه La Gazzetta dello Sport تصریح کرده در صورتی که مذاکرات میلان با جانلوئیجی دوناروما نتیجه‌بخش نباشد و منتهی به تمدید قرارداد با این دروازه‌بان 22 ساله نشود، از میان پیشنهادات و درخواست‌های مصرانه باشگاه‌های یوونتوس، پی‌اسی‌جی و چلسی، او یووه را برخواهد گزید.

 

بر اساس این اخبار:

 

قراداد چهار ساله دوناروما با روسونری روز نهم تیرماه به پایان می‌رسد و در صورت عدم توافق برای امضای قراردادی جدید با میلان او می‌تواند به عنوان بازیکنی آزاد به تیمی دیگر بپیوندد. او در سالهای اخیر علی‌رغم ابراز وفاداری به میلان همواره یکی از گزینه‌های جدی اما تأیید نشده بیانکونری برای جانشینی جانلوئیجی بوفونِ افسانه‌ای بوده است.

 

سنگربان آتزوری که یکی از گران‌قیمت‌ترین دروازه‌بانان حال‌حاضر فوتبال ایتالیا و حتی جهان است چیزی بالغ بر 60 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است. رابطه نسبتاً خوب مینو رایولا مدیر برنامه‌های دوناروما با مدیران یووه می‌تواند کلید انجام این انتقال باشد.

 

دوناروما در 6 فصل اخیر سنگربان ثابت میلانی‌ها بوده و در بیش از دویست و چهل بازی برای آنها به میدان رفته است. او همچنین گزینه اصلی روبرتو مانچینی برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز محسوب می‌شود.

ارسالی از : حامد وحیدی / جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: